JulFest

I lördags var det fokus - JulFest med jobbet. Denna årliga tillställning brukar alltid vara väldigt lyckad.
Vi startade med glögg på kontoret. Sedan bar det iväg med Medvind i 3½ timme. Bra mat, allt det man önskar. Trevligt sällskap! Mycket gott i glasen och Hejsan Hoppsan blev det.
Efter det hade vi hyrt lokal. Då var det bara att fortsätta Festen, med bubbel och mera bubbel för det braiga året. Ryggklapp och en massa jobbprat, för en del. Själv hade jag med lilla ryggan med SingStar, för vad är väl en Fest utan SingStar :-) Rev lös första låten sedan va de flesta PÅ, haha.

Ja sjunga, mer bubbel och klockan blev mycket. Tröttis på ögat. Landade hemma vid halv fyra.
SOOOVA.
Vaknade kl 11 av telefonen:
- Aaaaaldrig att jag kliver upp och svarar..
Sen ringde mobilen, sen ringde det hemma igen.. Ja.. och jag sov vidare...

Lyssnade av mobilsvar två timmar senare...
- Hej Anna jag heter Patrik, min dotter har hittat din plånbok...
VA??
Har jag tappat plånboken?
Jösses. Vilken koll.. Nä!
Något pinsamt o ringa upp o förklara att jag visste inte ens om att jag tappat den.
Jätteglad över att det finns snälla och ärliga människor. Lilltjejen fick hittelön och jag tackade tusen gånger :-)

Sen fortsatte Anna dagen i soffan :-)


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA det är vad jag kallar julfest=)

Snart måste vi ses å prata lite strunt!! KRAAAAM

2007-12-10 @ 17:45:05
Postat av: AnnisPannis

HiHi - Ja de va en jäkla Fest om man säger så!
Ja vi måste ses nåt innan Jul. Lunch fika, nåååånting liksom!
KRAM

2007-12-13 @ 07:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0