Klappar

Snart är jobb onsdagen över. Ja för idag ska jag pallra mig hem i tid.
Dagarna har gått fort.
Fick en ordentlig Julångest i måndags. Insåg att inte en enda julklapp har inhandlats.
Så igår kväll bar det iväg mot Birsta. 2 timmar med total inriktning på syskon, föräldrar och syskonbarn. Mina kära började svettas och fick ont i ryggen efter en halvtimme, då försvann alla mina idéer. Jag bet ihop räknade till två miljoner, tvingade mig själv att verkligen försöka - iiiinte bli irriterad Anna.
Gick till en ny affär o vips hittade vi hur mycket som helst, och så fortsatte det. For därifrån med en massa klappar och glatt humör. Det har i princip aldrig hänt, då T avskyr shopping mest av allt, och jag.... :-)

Det braiga humöret från igår fortsatte så idag har jag tom pyntat här på jobbet. Gjort en lååång inköps lista till på lördag - JulFest med jobbet lördagen.
Så idag blir det Ikea shopping - Tjohoo!!

Hur som helst... Det är kul o göra av med pengar, också till sina nära och kära :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0