Det är skönt..

Att det är fredag, jag får snart gå hem o göra helg.
Att ha bloggis, så jag har nånstans o skriva av mig i allt som snurrar :-)

I helgen ska jag försöka varva ner lite.
O så ska stora bröllops kepsen på :-) Ja alla funderingar som snurrar o massa småsaker som ska kollas, funderas o sedan 
t a   e t t   b e s l u t, ja det är ju mest bara roliga saker o filura på. Det känns verkligen som att det börjar närma sig på riktigt!
Jag o P ska åka iväg o få klänningen uppsydd också.

Sen ska vi tao boka in en drink kväll Jannice ;-) Vi hörs!

Fredags-Kramar från en lite gladare Anna idag

Kommentarer
Postat av: Jannicepannice

Självklart ska vi boka in en drinkkväll!!
Nu är det hektiskt. Sista veckan på jobbet och husförsäljning! Men sen så har jag semester och tid hela tiden!!;) Kram

2007-07-15 @ 15:29:39
URL: http://yanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0