G-fest Vecka

Hallå Hallå! Sundsvalls fartigaste vecka är HÄR - Gatufesten. Tror ingen pratar om nånting annat.
Idag är det iaf tjejis kväll, inträffar alltid på Gatufest-onsdagen, förbestämt. Endast höggravid eller bortrest gäller som ursäkt. Det blir knytis-middag o vin hemma hos Anna innan, kanske en o annan drink också :-)
MEN - jag jobbar ju imorgon.. Så det blir till o pallra sig hem i tid. Kan gå lite sisådär med den saken eftersom alla andra är ledig. Ledig som i  s e m e s t e r ! ! Ja jag vet, det är ju själv valt att jobba hela jäklarns sommaren. Men just då när det bestämdes så kändes det som att jaja det går väl... Men sen nu, när alla börjar springa iväg till höger o vänster, suck..
Ja nä men jag trivs bättre här, på kontoret. Det är svalt o sköönt o så gör jag en massa nytta :-)
 Jag får drömma mig bort under palmen emellanåt istället.
Nä nu får det bli ett sista ryck, innan man ska brumma hemöver o göra sig klar för kvällens aktiviteter.
Skepp O Hoj - GatuFest Skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0