Nu är..

..festen över, för den här gången.
Ska erkännas att jag tycker det är otroligt skönt. Att vara hemma i flera dagar då alla andra är på F E S T  o har huuur kuul som helst, det är inte riktigt mi melodi. Någon dag vill man väl vara med, dock inte en hel vecka, det har aldrig varit min grej :-) Men när man sitter hemma alla dagar, så känns det ju bara som alla andra har tok skoj. O man missar jordens fest. Hmm.. Hur som helst, jag har försökt tänka på pengarna jag sparar, o att jag faktiskt sparar till nånting 
Ä N N U   R O L I G A R E  ! !
I fredags kom regnet på kvällen. Så då kändes det lite lättare. I lördags var vi till P o G på middag, massa gooo mat o massa gott o dricka o hur trevligt sällskap som helst! Så då funderade man inte särskilt mycket på vad alla andra gjorde - förmodligen hade de rätt trist, med tanke på sms bombningen - HaHa.

Vädret är ff urtrist. Så känns helt ok o jobba ändå. Segt o komma upp så tidigt, men men..
Ska ta hand om en hel del jobb för andra kontor i sommar så ev kommer jag ha en hel del för mig.

Åååå ikväll ska jag få träffa min allra nyaste kompis. Lill tjejen V en två månaders sötnos!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0