Midsommar

När ska jag lyckas med en sån där midsommar som man ser på teve?
Alla samlade i en stuga mitt i ingenstans (ok gärna skärgård :-) ) Allas humör på topp. Man leker tjoar o tjimmar. Sillbord, nypotatis, gräslök o snaps.. Midsommar kransar i håret o en klänning.. Jaa...
Det är väl så långt ifrån det man bara kan komma varje år.
Jag tror att kanske, när jag blir stooor då ska jag ha traditioner tillsammans med mina vänner. Bara det att jag börjar ju bli stor.
Men sen..
Idag ska jag iaf ge mig ut o plocka massa fina blommor o cykla upp till Pappsen o göra fint!

Mysig Midsommar :-)


Kommentarer
Postat av: Jannice

Ja du Anna. Precis den där midsommaren vill jag också åt! Vi kanske måste styra upp tills nästa år? KRAM

2007-07-06 @ 14:44:29
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Anna

Suuper duuper, jag är med på o försöka få ihop en sån MidsommarAfton nästa år :-)

2007-07-06 @ 14:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0