Helgens bravader

Vilken helg!
Fredag - HalvDag, så härligt, skulle faktiskt vara så varje fredag!
Hann tom springa en repa på stan innan det blev hemmet, städa lite o sen hoppa genom duschen. Sladdade in hos Malin, vi grejade lite sallad och kyckling och surrade konstant om vad som hänt och inte hänt, den senaste veckan. Sen trillade Brudarna in en efter en och det blev mat, bubbel, vin, bubbel, karra, surr, surr, vin och SINGSTAR såklart. Tyvärr va inte Mr Playstation inte riktigt på humör och strulade lite, hmm... Men vad gjorde väl det då vi kunde surra om Ensamma  Mammor som sööööker, fylla i Bibeln (efter tre glas vin o minst lika många bubbel... ) sen ska det bättras igenom sminkväskan, kolla håret.. Och det där när musklerna skulle spännas o kollas i badrummet, HaHa det   k o m m e r   j a g   i n t e   i h å g.
Skojs va det när vi trillade ut på krogen också. Dans golvet - Yepp!

Lördag sov jag mest fram till kl 14, det behövdes alla gånger.
Fortfarande seg då vi åkte ut till Svärisarna på Familymiddag. Det va snaps, vin, något till kaffet o sen skulle det va lite efter det också :-) Själv höll jag hårt i Colan som skulle delas med två snorisar - Hallå Hallå tant är bakis lååååt bliii!
Rullade hemöver senare än jag tänkt.. Så somnade pang bom som ett litet barn så fort jag såg kudden!

Igår va det söndag. Började som en tråksöndag då allting kändes tråkigt och orkade heller inte ta mig för nåt.
Fick bli en prommis. Segade på i soffan o hängde i tvättstugan - blä!
Sen trillade min danspolare från i fredags förbi och han fick sig lite mat. Lagomt efter det blev jag utbjuden på prommis igen :-)

Helgen kan sammanfattas som skitskojs, mycket umgås både här och där, KUL!

Längtar efter min Mamms!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul!!!! Jag vill igen! Kom igen, lördag? Jag har skumpa i kylen.

Kraaam

2007-11-08 @ 09:03:31
URL: http://yanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0