Det var mörkt när

..jag kom till jobbet imorse. Och nu är det mörkt igen..Men vad gör väl det... Snart är det:

                                                                                       F R E D A G

Det är tajm för TjejKväll. Kuuuuuligt! Jag hoppas att alla kan komma loss och vara med bara.
Maten är bestämd. Bubblet ska inhandlas (ligger snart på kylning) HiHi :-) Väskan är så gott som packad. Iaf så är SingStar spelen framtagna så man kan  i n t e  passera GÅ utan dom!

Det är skönt att jag har kuligheter att fundilera på när jag sitter här med månadsavsluts-jobb.

För övrigt.
Var vi duktiga och simmade igår. Jag fick världens bästa middag när jag väl kom hem!!
Idag har jag hittat ut från kontoret på lunchen (första gången på evigheeeter känns det som) Piccolo lunchmed Malin Palin. Vi filurade lite på fredagen..och trillade in på London. HaHa kan inte riktigt släppa det :-)
Det vore jäkligt NICE va :-) ?!

Nä jobba vidare va det...


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag säger bara; LONDON I JANUARI=)

2007-10-31 @ 17:46:01
Postat av: AnnaPanna

Ja men hur NICE vore inte det då... Vi snacker tjej-weekend, mys, vin (men borde vara öl när man är i London haha)o shopping :-)

2007-11-01 @ 09:03:35
Postat av: Malin

Jamen har du bokat det än då=)

2007-11-01 @ 18:47:45
Postat av: Anna

Nääääe, skulle jag ha gjort det ;-)

2007-11-02 @ 07:24:48
Postat av: Malin

JAAAAAAAAAAAAAAAA det skulle du=)

2007-11-02 @ 13:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0