Gomorron Gomorrooooon

Många snooze imorse... Inte alls särskilt lockande att kliva upp i mörkret och göra sig klar för en ny arbetsdag.
Hur som helst har helgen varit SUPER!
Inte fått så mycket gjort, men men..

30 års kalas - WoHooo!! Det bjöds på mat och dryck och alla kom ganska snabbt i fin form. Sen rullades dansmattorna fram. Jisses. Koordinationen efter några glas...var som bortblåst. Efter några försök insåg jag att jag gjorde mig bättre i soffan :-) Såklart var detta uppvärmningen - För SingStar. Det sjöngs och sjöngs. Vid två drog de flesta. Då började tävlingen :-) Killarna mot tjejerna. Vi sjöng som det va det sista vi skulle göra.. Låtarna blev många och klockan mycket. Kl 06 trillade vi hemöver... Ett strålande humör, om jag får säga det själv HaHa.
Blev inte många timmars sömn. Eftersom jag va tvungen och vakna till liv och ladda för fotboll..
(som för övrigt inte va nånting att se... och så va det slutpratat om det...)

Tillbringade resten av söndagen i soffan, småsovandes och kollade dålig teve.

Dags för förberedelser, möte med chefen later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0