Hela helgen

Helgen kom och det va trevligt treevligt!
Fredag blev lugn i soffhörnet. Sen fick jag i mig några glas vin och så kom kreativiteten. resekatalog fram och funderingar över vad som ska bli nästa mål :-) Ja som jag brukar säga, man kan alltid fundera och kika lite - Kolla!
Satt uppe rätt sent jag och mina funderingar!!

Lördag blev badrumsfix. Tvätta och städa och plocka.
En tur på cykeln. Sedan var det bara dags och göra sig klar för Kalas hemma hos Mor.
Massa god mat. Massa Massa Vin och När och fjärran spelades till kl 04 - Tjohoo!
Mamma och Jag spöade dessutom Karlarna -  W i h o o o o ! !

Det sena klockslaget på lördag gjorde ju att man va ganska osnabb igår. En dag i soffans tecken.
Soffade, sov och åt godis hela dagen. Och försökte ta igen lite hemma tid.

Ja en mycket bra helg.

Som jag på nåt sätt helt glömde bort imorse 05.45 då klockan ringde.
Huuu, då va det  m å n d a g  och bara jobbigt..

Men nu är man igång - 7 timmar senare.. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0