Så är det fredag, igen

Ännu en arbetsvecka börjar närma sig slut.. Sköönt!
Har varit en vecka med mycket nytt. Händer massor på arbetet så jag hänger inte med. Och passande nog ska jag på semester väldigt opassande, men men.. Ta igen när man kommer hem, mutter mutter säger Chefen, HaHa.
Sen har vi rännt runt, en här och en där, middagar och fika. Brumma Ådi, jag behöver ju tränas!
Sen mellan allting har jag hunnit med prommenader och cykling varendaste dag

Imorgon är det Stor Kalas. Ska bli så KUL! - Längtar!
Har varit och köpt fin fina presenter idag :-)
Så nu ska jag bara komma på vad jag ska ha på mig, alltid samma sak...

Längtar till nästa vecka då man får lite nya slantar - Det behövs!

Nä fylla på kaffekopp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0