Solen skiner

Och det är fredag - Såå efterlängtat!
Arbetsveckan har varit tung. Svårt o komma in i tempot liksom.

Laddar för en riktig FREDAG-KVÄLL! Det blir soffan, mysisbyxor, filt, karrapåse, ett glas vin och Mannen :-)
Somna till dålig teve kl 22 nånstans. Ungefär så det brukar se ut. Lter inte så upphetsande - Men ack så skönt o efterlängtat!

Annars i helgen ska jag försöka få lite ordning i hemmet. Städa lite ute. Blommorna har liksom gjort sitt, men jag har inte orkat. Sen ska våra syskon söner mötas på fotbolls planen så det är till att infinna sig och HEJA, på båda lagen :-)

En ny kokbok har trillat in i vårat hem. Blir kanske någon smarrig matlagning i helgen :-)



     




Och inviga de nya vinglasen - Mums  


Men först jobba liiite till...






 


Kommentarer
Postat av: Mari

Jag säger väl Skål jag då ;)

2007-09-07 @ 13:55:52
Postat av: Anna

Ja de är riktigt Nice! Har bara titta på dom än så länge, men ikväll blir det :-) Hoppas Ni får en TREVLIG kväll Ni med! Kram

2007-09-07 @ 14:58:31
URL: http://pannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0