Tjohooo

Vilken superskojsig kväll jag hade igår!
FödelsedagsKalas hos Jannice. Massa go mat, vin, surr och Singstar.
Sedan drog vi en repa på stan. Fick lite fart under galoscherna minsann. Det behövde fröken. Bli lite surrig, fnissig och lite småtramsig!

Tack för Kvällen Brudarna!!

Hoppade upp ur sängen kl nio. Tolv va det dags och infinna sig på nästa kalas. Lite kaffe och tårta - MUMS!

Sen va det bara att åka iväg till nästa punkt för dagen - Jobba. Sitter här och kämpar med faktureringen.
Men det gör ingenting, för jag hade så skoj igår :-) Ja jag vet, man kan ju undra om jag fortfarande är full eller nåt, hihi. Är det det som är lösningen på jobbtristessen - ständigt små full och bakis...

Nä full fart nu. För sen ska jag ladda mot PIZZA och SOFFA :-)

Kommentarer
Postat av: jankipankan

Vad duktig du har varit som tagit dig upp & gjort saker! Det enda jag orkat med är att hälsa på Turken nere på hörnet för att köpa Coca & mjölk. ;) Tack för igår, det var jättemysigt

2007-09-30 @ 16:12:43
URL: http://yanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0