Min helg

Nämen - Blev det måndag - igen.
Behöver inte säga (igen) hur fort jag tycker helgerna går.

Fredag blev det grillning hemmavid. Helt off i knopp och kropp. Så jag somnade 21.30. Japp, man är roligt sällskap nu.

Lördag fick jag lång frukost. Segade omkring och sen kom Mammsen förbi. Vi fikade och åkte sedan tillsammans ner på IP och gruscupen. Tittade på bror sönerna när de sparkade boll. Alltid lika roligt. Dom är ju bara så sköna de små liven! Sne åkte vi hem och grillade korv.
Gjorde mig sedan klar för kvällens Partaj. Mat, kalas och paket för Malin som faktiskt fyller idag.

M Å N G A   G R A T T I S   K R A M A R   P Å   D I G   G U M M A N ! ! ! !

Jätte trevlig kväll. Men vid halv ett tackade jag och Petris för oss. Det va skönt att komma hem i tid efter en mycket lugn kväll och vakna och må ok på söndagen. Även om jag ff är långt från pigg..

Söndag åkte vi på liten shopping tripp, smått och gott till tvättis.
Och så en sväng på mässan.
På em fick jag ett ryck och gjorde hallon och choklad muffins. Innan vi började med middagen. Canneloni - Mums fillibabba! Mycket surr och umgås innan det va sovdags. Känns som evigheter sedan som vi tog tid till det. Tillvaron är ju ett jäkla spring hela tiden.

Så nu ska jag springa vidare mot min lunchlåda :-)
Inne dagar på kontoret denna vecka. Har äckligt mycket att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0