SolFredag

Idag har jag hittat ut från kontoret på lunchen. Första gången den här veckan. Så det är väl ungefär nu jag förstått mig på det här vädret som alla pratat om hela veckan.

Tungt att gå in och sätta sig och fortsätta jobba. Har försökt vara riktigt nyttig här på em även om det går saktaaaaa.
Känner mig lite lätt överkörd. Helt slut i knoppen och tom i blicken. Ja något är inte som det brukar.
Misstänker att en massa sömn kan lösa det här.
Men först en rejäl middag - Grilla - Eller hur Petris :-)
Grillning har stått på menyn sen i måndags. Så Favvon hoppade och studsade av lycka imorse - för nu är det nära till han får ta fram Killen vid Grillen boken och filura till nåt smarrigt.
Jag är ju helt klart med på den idén.
Sen blir det soff läge och vila tills imorgon.

För imorgon är det inte vilken dag som helst. Malins Kalas Dag - Wooohooow!
Flickor, vin, mat och Singstar. Och så en massa paket till Bruden såklart :-)

Blir inge blogga i helgen eftersom min kompis där hemma tvär strejkar. Och det verkar minsann inte bli någon ordning på den heller. Jävla skit grejer säger jag bara. Sånt där ska bara fungera, inte hålla på o tjaffsa. Särskilt inte när jag inte har en jäkla aning om hur jag ska göra. Har försökt med att prata snällt, klappa på, flirta, le - men näe ingenting fungerar, vet inte riktigt hur jag ska ta det iofs..


Ha en kanon helg i Sooooolen!

Det ska jag. Och kom i håg - Kramas mycket!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0