Bra dag - Bra vecka

Det är redan torsdag. Och inte vilken torsdag som helst. Det är torsdagen den 21 februari, fixa håret dag - ÄNTLIGEN! Det var väl en 3-4 veckor sedan jag kände att det behövdes, egentligen. Den här tiden bokade jag sist jag var där, dvs för 64 jäkla dagar sen. Det blev så eftersom jag har lite och stå i. Så det va rätt - Men ändå fel.
Längtar så otroligt till i em då jag ska få bli lite ompysslad och kunna gå ut på dagarna utan att skämmas.

Min vecka har varit en bra sådan. Har tagit mig lite mer social tid, och egen tid. Dvs inte lika mycket jobbtid. Känns bra. Har hunnit med och träna tre kvällar. Grejat och donat i hemmet. Tom städat och tvättat. Det va inte igår, om man säger så. Klämmt in två lunchningar och hunnit prata lite strunt, ätit och bara umgåtts. Så trevligt och mysigt!

Ikväll ska jag bara hänga i soffan och slöa med Mannen! Kanske spegla mig lite emellanåt  *fniss*

Imorgon blir det Tjej-Kväll. Jag sitter som redan i startgroparna.
Om jag säger som så, bubblet inhandlades för en vecka sen. Tidplanen är uppstrukturerad, ja iaf från jag går från kontoret till Girlsen dyker in. Det enda jag inte haft en tanke på är kläder.. Jättekonstigt! Vet inte om det beror på att jag ändå inte har nåt roligt i garderoben eller ändå inga pengar att köpa nåt nytt för eller skitsamma vad jag har på mig. Jag kan vina mig lite vacker!

♥ SeeU Tomorrow ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0