Detta har hänt

Igår vaknade jag och kände mig lite trött faktiskt. För övrigt mådde jag alla tiders.
Det blev ganska mycket vin och bubbel innan vi kom ut i fredags. Sen hann vi ju spana av baren några gånger, för säkerhets skull. Mycket skratt, dans och kramar blev det under kvällen. Riktigt roligt! Tack för det Girls, det gör vi om snaaart :-)

Var ut till grann kommunen igår och kollade av arenan. Så allt ser bra ut inför den 8/3.
Det pågick samtidigt en hockey match. Som inte var så jättespännande. Under första perioden funderade jag mest på vad jag skulle fika i pausen. Andra och tredje perioden var jag med klappade och hejade lite. Hoppade över alla Buuu-ningar, skrika på domaren och ropa könsord...

Blev en lugn och stilla kväll i soffan. Taco middag och cola light. Öppnade en öl, men jag vet inte, lukten kändes inte alls så inbjudande..
Råkade somna till i soffan redan kl 21. Missade allt vad Melodifestivalen heter. Och tur var väl det.
Trillade i säng tidigt och lyckades tryna bort 10 timmar, såå skönt!

Har varit lite små seg idag. Mannen jobbar på i tvättstugan / dusch utrymmet och jag har faktiskt gjort en jobb insats inför veckan.

Ska börja förberda middag. In Eastrow äter vi idag risotto, mums fillibabba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0