Måndag med jobb och julklapp

Idag har jag varit så kreativ.
Jobbat hemifrån. Vilket betyder att man kan sitta och göra allt man ska hinna med iförd jävligt fula kläder, en riktig sova frisyr och noll smink. Passade mig som handen då jag har jobb upp över öronen och sover som en kratta eller två. Har suttit snällt och grottat ner mig i allt mitt göra utan en massa stoj runtomkring och ingen telefon som tok stör. Tog en prommis på lunchen. Frisk luft kunde behövas. Sprang också in på Konsum (av alla ställen, men det är förorten :-)) Mjölk saknades och jag som hade bjudit in till middags-dejt. Lovat AnnaPanna hallonpannkis. Kvart över fem stog hon redo för middag, surr, te och julklapps byte. Ja det är sant! Har varit lite klent med träffandet sista tiden. Tjejen har haft lite väl lite tid.
Mycket trevligt iaf och klockan sprang iväg!

Nu är det snart dags att leta kudden. Har ingen större brådska. Det är Jag och Benny ikväll.
Och imorgon fortsätter jag med mitt jobb-tuffande på hemmafronten...

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0