Soff-Fredag

Efter en massa jobba fick jag gå hem med ett leende. Färdig fakturerat - Åh Duktig Anna :-)
Så duktig att jag fick åka på Ikea och göra av med lite pengar. En matta, japp ett måste just idag. Och alla (hmm, nästan alla...) vet ju att man inte kan åka till Ikea och handla En grej. Nä en massa annat följde med hem. Trevligt.

Har sedan fått en riktig Fredagsmiddag. Kött,pompa och bea. Och ett glas vin såklart.

Inviger just nu min Fina Nalle Puh skål,med ett gäng små karra.

Filip och Fredrik På Spåret, Ja Min Käras favvo program. Bara och gilla läget och hålla med.
Som nån sa påmitt jobb:
- Va hur gammal är Ni då????????
Tror Malin sa det tidigare idag 105 eller nåt...

Kommentarer
Postat av: Malin

505....

2008-02-03 @ 19:34:28
Postat av: A:et

Nämen hjäääälp,lååångt mycket värre. Suck! Åh vikken KRIS!

2008-02-03 @ 20:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0