En annan tisdag..

Åhå läskiga tisdagen är överstökad :-) Som bekant inte är nån vidare dag (oftast) Men idag..

Sprang iväg en snabbis på lunchen. Projekt köpa kalender så jag kan styra upp allting ordentligt och ha koll, börjar ju som bli lite rörigt i skaftet. Väl på stan hoppade alla skyltar på mig - Kom och KÖP, Halva REA priset, osv... Är ju svårt att bara gå förbi då. Fick med mig två klänningar hem :-) Fortsatte sedan dagen med bra humör och mycket undangjort på jobbfronten.

Sitter här med risotto i magen och en nybakad äppelkaka och väntar på att Mamms ska komma förbi och Krama lite på MIG!

En ohyggligt bra tisdag det här!

Kommentarer
Postat av: Malin

Meeen Gud va snygg vi ska va i London...var också tvungen att springa en vända på stan igår...skulle eg bara köpa ett par till svarta tubjeans...men vad händer??? Miss sixty klänningen som jag har spanat på i EVIGHETER är nedsatt från en lapp till 399. Shit sparade 600 kr bara så där som vi kan dricka skumpa för i London=) Ibland är livet bara FÖR bra!!!

2008-01-23 @ 08:31:06
Postat av: AnnaPanna

Men är det SANT?! Det är ju ju bara FÖR BRA på en tisdag :-) Ja bara o packa ner då. Beautiful - Bubbliga - Babes - HaHa!

2008-01-23 @ 09:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0