Middags-Helgen

Gårdagen var en sån där rörig måndag,då alla var tillbaka efter ledigt..
Sen fick jag en mycket trevlig förfrågan om lunch :-) mitt i alltihopa!
Kvällen hann jag med prommis, plocka undan jul grejjerna och spana på en mycket  f i n  och 
v a c k e r  klänning som snart inte är  m i n  längre..mmm.

Det va måndagen efter Jul o Nyår det.

Nu till helgens övningar.

Fredag grejades middag. Minsting Kompisen med paranteserna tittade bort och vi åt, surrade och bara tog det lugnt. Skönt för jag va himlans trött. Somnade sent innan det va färdigt iaf.
Så det blev sovmorgon på lördag, så skönt!
Sen kalas hos Mamms. Tårta och kakor.
På kvällen kom Eva och Fredrik på middag. Trerätters, gott vin och super trevligt!
Boysen kollade lite hockey och vi Tjejer surrade på och drack lite mera :-) Halv ett blev det tajm för SingStar!!
Sötisarna hade tänkt åka bussen hem. Meeeeen... då var vi inte riiiiktigt färdiga. Så det blev en taxi närmare 04 snåret. Själv fortsatte jag sjunga en liiiiten stund till.
Ja har man roligt så har man, och då är det så svårt att sluta.
Tack Pussisar för en mycket Härlig Kväll!!
Söndagen blev en riktigt seg sådan. Släpade mig iväg på 4 års kalas. Men sen va det hamburger middag och soff läge resten av dagen.

Sen blev det arbetsvecka, en lååång sådan, igen.. :-)


Kommentarer
Postat av: Jannice

Hello travelgirl. Läs detta och du blir glad;)

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1063&a=730863

2008-01-08 @ 13:16:26
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: AnnisPannis

Wohooo!! Det är ju strålande :-)Shoppi - Shoppi!

2008-01-08 @ 13:35:07
Postat av: Evis

Ja sköj va det..söndag var som sagt en vilodag..skönt med såna ibland hihi.. Kramar o puss från oss

2008-01-09 @ 22:04:48
URL: http://pannisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0