Renovering på G

Jag blev inte "En väldigt snygg klänning fattigare" igår.
Den passade inte. Så nu är det bara och svara alla andra som hört av sig..

Igår va det pannkaks-torsdag. Hallon pannkaka - Mums fillibabba.
Hann tom med mig en sväng på cykeln. Efter feber och förkylning som hållt i sig länge har det varit svårt.
Kändes att det va ett tag sen också, phu.

Det har blivit dags att komma igång med renoveringen av dusch, badrum och tvättstuga konstaterade jag igår.
Tanken var att göra det i höst. Men då fanns det dåligt med tid och ork, då vi grejade med badrummet på övervåningen lite. Så vi bestämde att efter jul.. Nu är det efter jul.. Hmm. Jag som är så katastrofalt dålig på o leva mitt i sånt här.
Jag försökte förklara för Min Kära att en resa vore ju himlans mycket trevligare. Jag har jobbat på det några veckor nu, HaHa. Ja jag vet jag är lite knäpp, men vadå´rå :-) Det är förbaskat mycket roligare, en stund iaf.
Så efter London är det dags fram med målarburk, fix, trix och idéer...Då vet jag vad jag har att göra, ett tag........

Idag är det fredag och jag lääääängtar tills jag får stänga ner här. Så förbenat skönt med helg!!!!


Kommentarer
Postat av: Fridah

älska helg!!

2008-01-11 @ 10:43:00
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0