En helg har passerat

Och vad har hänt på Stigbygel?

Jo vuxenpoäng i matlagning på fredag kväll. Landade på kudden efter kl 01. Då hade tröttheten gått över.

Blev en seg lördag morgon. Men jag kom igång efterlite kaffe och djupdykning i jobbandet.
På kvällen kom ju som sagt min minsting Kompis med föräldrar på besök. Jösses så stor Lill-Tjejen har blivit. 2 månader sen sist vi sågs och det märktes. Nu kryper hon och vinkar och gungar i takt med musiken - SÖT!
För er som nu undrar.. Så Näe inga funderingar på att skaffa en Egen Sötis - ännu...
Vi åt och drack gott. Blev en massa surr och klockan gick.

Idag var jag om möjligt ännu tröttare när jag vaknade. Kanske för att det skuttades upp tidigt. Hallå Vasaloppet! Eller Nej jag struntar i det. Vill  s o v a. För att stå ut med teve och Jacob Hård surrandes om skidor, stavar, vädret och valla, lyckades jag förhandla till mig fika på sängen och sova mera!
Sen blev det en Birsta sväng. Nytt tvättställ och skåp ska inhandlas. När jag inte hinner shoppa kläder eller andra viktiga saker till mig själv så verkar jag vara nöjd med att bara få göra av med pengar, spela ingen roll på vad, tydligen. Jag tror jag har blivit galen. Eller bara fått en åt  h e...... för liten shopping-dos den sista tiden :-)

Nu ska jag krypa ner i soffan och slappa som bara den. Karra skålen är laddad. Glömde helt bort godiset igår, och då får man ta det idag istället, eller hur?!?!!!!


Nu är det snart KÖPING - Kom ihåg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0