Lördags jobb och Hockey

Efterlängtade helg!!!
Har sovit 11 timmar i natt. Otroligt skönt. Jag behövde det efter den här veckan.

Eftersom jag har varit på en liten jobb-tripp kom allting lite efter. Så idag är det lite jobba i kapp som gäller. På måndag är det test utav en del av allt det nya. Så måste måste vara klar till dess.
Jag jobbar från soffan och Gubben jobbar med renoveringen.
Känns som att det har varit upplägget in Eastrow den sista tiden. Börjar bli lite tradigt. Renoveringsprojektet är ju själv valt, så man ska väl inte gnälla. Men allt runt omkring, med jobb här och jobb där, sena kvällar osv gör sitt till. Längtar otroligt mycket efter lite på tu man hand tid. Den tiden har fått stå tillbaka väldigt mycket den senaste tiden.
Ja ja nu är det som det är.

Ikväll så bär det iväg till Timrå landet. Som ni vet så är mitt hockey intresse ganska svalt. Men jag har faktiskt varit några gånger under säsongen. Har aldrig varit på en slutspels match, så jag tänkte att det kan nog vara himla skoj. Dessutom på en lördag :-) Jag ska gå med en jobb-kompis. Vi ska få go mat, likamed vin/öl tänkte ju jag då, förvånad någon?! Och jag flirtade till mig en chaufför. Så det kan nog bli en rätt så bra kväll :-)
Och jag missar alldeles säkert Meoldi... så slipper jag bli uppretad och skriva nåt inlägg om det imorgon!

Nä nu ska jag jobba vidare.

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0