Okej Onsdag

Dagen blev sakta men säkert bättre igår. Och idag känns det mer "somvanligt"
Är ju mitt-i-veckan-onsdag helt plötsligt, skönt!

Men jag har en helv.. vecka. Allt nytt som jag har jobbat med den sista tiden ska sättas på prov nu. Så det kan bli en massa jobb i helgen och början av nästa vecka. Bit ihop bit ihop. Efter det ska jag börja andas igen. Ordentligt!
Och ta igen en massa tid jag och T. Vi behöver nog en hel del sånt efter de här jobbiga jobbmånaderna.

Det roliga med jobbandet just nu är att jag sitter med en massa  s k o j  med. Vi ska ju dra en långweekend till Åre, hela kontoret - Super Super Kul! Och särskilt skoj är det då jag får vara med och planera detta!
Nånting roligt att se fram emot när det tar emot - Jag ska försöka tänka på det när jag sliter i helgen, hmm. Kan blir lite svårt.

Näpp nu ska jag snart göra kväll.
Ikväll blir det storhandling, inför helgens aktiviteter.
Och sen är det visst hockey på teven som gäller. Jag ska försöka masa mig upp på cykeln en stund. Har fått ångest av alla Beach 2008 bloggar ;-)

Kommentarer
Postat av: Evis

Hihi! Ja det är bra att det smittar av sig..fast det behöver inte du..men däremot jag! Vågen visar inte bra siffror :-(

2008-03-26 @ 22:00:54
URL: http://pannisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0