Ont i kroppen - Inte ens Hallonpannkis hjälper

Efter några dagar med konservburks-mat var det dags att ta sig i kragen och laga mat.
Haft ont i skallen hela dagen. Så det va lite synd om mig. Så Hallonpannkaka kändes helt rätt.
Vispade ihop smet och i med hallon och in i ugnen. När jag skulle servera mig själv fick jag ta till våld för att få loss den ur formen. Hade glömt smör, Hallå vad är det för fel. Åt den smetiga röra, som iofs smakade bättre än det såg ut. Men sen kände jag mig bara konstig.
Fram med tempen - Joooo, då fick jag förklaring på den onda ryggen och nacken - Feber.
Suck...
En slagen tjej kryper upp i soffan med te,halstabletter, ipren och stora filten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0