Torsdag

Det blev inget röra på fläsket för Moi igår. Nähä då. Storhandling och middag. Sen fastnade jag  en bra stund vid matbordet, filurandes med T:et. Ja jag filurade och han lyssnade :-)

Sen intog jag soffan med il datore. Fastnade med en hel del jobb grejer.
Vips började hockeyn och soffan var bänkad. Jag sällskapade så gott jag kunde. Kändes inte ett dugg lockande med ett cykel pass. Istället hittade jag lite kladdkaka i frysen. Hade tom grädde till. Gott Gott, men mitt i veckan..

Idag är det utbildningsdag. Känns halv tungt. Är så grymt jäkla trött. Sover som ett tok natten lång. När klockan ringer på morgonen är jag helt knäckt. Vad är det för fel? Känns ju inte som att det nyss varit helg, och lite lång ledigt.


Ha en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0