Veckan so far

Igår hade jag så otroligt svårt att komma igång. Helgens drink-race satt ff i kroppen, haha. Men det var det värt. Vi hade otroligt jäkla skoj!

Tisdagar hör vanligtvis till min värsting dag. Men den här dagen har än så länge varit en bra dag, jobbmässigt, vill säga. Har fått mycket gjort på den där otäcka listan med to-do´s som man gärna skjuter på, och skjuter på.. osv..

Så kanske är den här tisdagen lite annorlunda. Annorlunda som i att det bara är 3 ½ arbetsdag den här veckan.
Det känns riktigt  s k ö n t ! ! Slippa tidiga mornar och sena kvällar. Tänka på annat än jobb. Det är banne mig det enda jag gör. Kanske därför jag måste  s p r i t a  till på helgerna :-) HaHa för att glömma allt elände en stund.

Mina lediga dagar ska jag tillbringa med ♥ Min Man ♥ och Familjen ♥ dom har fått alldeles för lite tid de sista veckorna - månaderna kanske tom.

Jag laddar för massa god mat, påskägg och massa  m y s ! Hoppas att dagarna blir långa och inte bara springer ifrån mig.

Nu mot kaffe kopp!

Kommentarer
Postat av: Jessica J

Roligt! Ja jag känner igen dig också, Hedbergska kanske??

2008-03-18 @ 14:31:00
URL: http://jessiekay78.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0