FredagsFredag



Ännu en arbetsvecka börjar närma sig slutet.
Känns otroligt skönt. Veckan har varit lång och jag är trött. Gör inte så mycket annat än jobbar och sover känns det som.

Ikväll har T ett jobb projekt. Jag känner mig inte så piggelin så jag håller nog ställningarna hemma i soffan.
Sen misstänker jag att det blir hockey. Klockan sent, mitt i natten. Ja jag ska inte titta. Då har jag förmodligen redan landat på kudden och sover min skönhetssömn :-)

Planerna för resten av helgen, är inga faktiskt. Jag ska lalla omkring i mysbyxorna, vara osminkad, ful i håret, äta godis, sova, kolla teve, äta och dricka gott... Ja ungefär så. Vi får väl se hur det slutar.


Om precis en vecka är jag iaf  i n t e  här. Då har jag förhoppningsvis landat i bikini vid poolkanten - mmmmm!


Mysig Fredag  ♥


Kommentarer
Postat av: Evis

Åhh hoppas du haft en bra helg..låter mysigt, speciellt när man ska ha mysisarna på HELA helgen. Alltså mysbyxorna..själv laddar man mot en ny vecka..Varför måste man jobba?? Kramiz på dig!

2008-05-18 @ 20:53:33
URL: http://pannisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0