Ångest


Ja här sitter jag med en ordentlig bikini ångest. Ja OK det kanske dom flesta tjejer drabbas av så här när värmen kommer och det är dags att klä av sig. Min ångest började redan när man skulle ta på sig kortärmat. Och sen börja visa benen, omg. Jag har ju överlevt det. Och det va kanske inte såå farligt. Men steget till bikini är stort, det är gigantiskt.
Vi åker på semester på lördag och jag räknar med sol och värme, haha! Vilket betyder lite strand, sol och kanske tom ett bad. Och det är dags att börja se över garderoben, ordentligt nu. Jag äger rätt många bikinisar. Frågan är nu vad som sitter snyggt på den här kroppen. Ja frågar ni mig så finns det ingen bikini i mina lådor som passar kroppen överhuvudtaget. Hur som helst. Det är dags att ta tjuren vid hornen och gå igenom. För nån måste ju vara liiite bättre än någon annan. Det får helt enkelt bli den bästa, som jag råkar äga. Här köps inget nytt. Så får man väl se hur mycket man klär av sig på plats. Misstänker att jag kommer och sitta och tjura i ett hörn med ett linne som döljer lite här och lite där.
Phu... Ja jag hittar tusen andra saker att göra istället för att ta tag i det här nu. Som att sitta här tex. Kolla fb, tvätta, städa Theodors garderob, lägga undan kläder som är för små, vika tvätt.. ja det finns hur mycket som helst.
Egentligen skulle jag dricka mig ett stort glas vin innan jag tar tag i det här. Så kanske jag tar det mer med en klackspark.
Oj näe nu vaknade LillPrinsen, hoppla. Ser ut som att jag kan skjuta på det en stund till :-)

Wish Me Luck, to be continued misstänker jag...



Theodor är laddad med både brillor och badbyxor - Cooling!
Ja de hamnade lite på snisken, men det bjuppar vi på. Ser ju på ett ungefär hur snygg han kommer att vara på beachen i sommar. det väger kanske upp Mammans bikini-sur-läpp :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0