Premiärbad

Varmt idag också. Varit ute jag jobbade lite på fm. Ett telmöte på em och sen mötte jag upp grabbarna i lekparken. Varmt och svettigt så vi gick hem och tig fram poolen. Lyckliga barn 😃
Middag och nattning nu väntar lite målning innan det blir slapp i soffan till en film.

Härliga väder

I eftermiddag har vi varit i lekparken lekt hemma och pysslat. Sen kom Pappa T hem och vi grillade kyckling och åt sallad till. Mera lek och båda barnen somnade kl 19. Jag myste 10 min och kramades lite extra med storebror, han behövde det, händer mycket där nu.
Sen har vi kört ett race ute, alla projekt som dragits igång både här och där. Sen kom myggen och vi packade oss inöver mot soffan.

Härliga dagar jag hoppas det blir många såna här framöver!!

Min Födelsedag

Ja igår va det Min Födelsedag.
Sång och paket när jag slog upp mina blå. Frukost hela familjen!
Dagen fortsatte med sol jobb en massa Grattishälsningar i olika former Vårkonsert på dagis och sen avslutade vi med middag och tårta med familjen.

Fina presenter två halsband örhängen pengar blommor blommor blommor och en lampa.

Här är halsbandet jag fick av Dom Tre T'na.

Början på veckan

Igår hemmajobb och på eftermiddagen utelek.
Idag kontoret, jag hade Pink i lurarna hela dagen med några avbrott för möten. Vilken dag. Hem till pojkarna för pannkakemiddag.
Ikväll massa nytta..
Snart sängen!

♥ 7 år ♥

♥ Idag har Jag och Mannen varit förlovade i 7 år ♥
Jag minns det inte som igår, men nästan när han gick ner på knä och Friade. En av dom där Bästa dagarna!

Puss Till Min Kära - Love

En favoritbild från Honeymoon 2007

Söndag - hemåt - Morsdag

Åkte hemåt mitt på dagen. Det gick smidigt måste jag säga. Hämtades av grabbarna. Middag på altanen, varmt och skönt. Många fina MorsDags blommor hade planterats. Fina Killar ❤ Tack!

Shopping - Födelsedagsfest

Vi drog till Barkarby och shoppade i fem timmar. Ingen av oss hade varit där tidigare så det va mycket trevligt!
På väg hem upptäckte vi att Malins nycklar va på villovägar. Brummade hemåt i tron om att de kanske blivit kvar där. Några rimmar med letande och tillslut fick vi hjälp av en låssmed. Kom in i längan 40 min innan alla skulle komma. Fixa middagen och lite tilltugg så klarade sig gästerna själva en stund. Jag hann ju byta om och få på mig lite ögonskugga tom så det gick toppen.
Trevliga flickor, fantastiskt god mat, bubbel, surr, vin och skratt. Härligt!

Tack Finisar för presenter och gott sällskap❤

Tåg - Buss - Stockholm

Buss och tåg framme i huvudstaden 17.30. Åkte direkt till Malin, fixade oss och drog mot restaurangen, mötte upp Mari och Erika på vägen.
Middag och surr, supermysigt!

Packar

Imorgon är jag ledig. Har packat väskan och drar till huvudstaden för att hänga med ett gäng härliga tjejer!
Har varit en hektisk vecka för att hinna med allt innan avfärd. Ska bli så skönt när vi sitter på tåget, ehmmm bussen imorgon. Det kommer att bli en finfin helg❤

Trevlig helg alla!

Lekparken

Härlig eftermiddag som vi tillbringade i lekparken.

Liten kille 3 veckor

Tömmer lite bilder från den andra kameran som vi inte använder lika flitigt. Hittade en bild på Thilo 3 veckor.

Mys ♥

Kvällsfika

Grabbarna kvällsfikar tillsammans. En sked till Thilo och en till Mig. Ibland är dom så söt så man vill äta upp dom ❤

Helg

Som har varit solig varm och mycket lugn för min del. Petat hemma och pysslat med barnen. Supermysig kväll med Petrisen och Mannen roade sig på stan. Fotboll sol och trötta men lyckliga barn. Det är härligt med värme och alla vänner ❤

Em ute

Vi var ute hela em. Härligt varmt när man kom i lä i solen!
Thilo fick ha en vante på högerhanden efter att han brände sig på stekpannan i tisdags. Ja det är inte bara dagarna sim går fort utan den lilla är tydligen snabbare än blixten. Lilla sötknopp!

Vardagar igen

Dagarna ser ganska lika ut.
Lämna Theodor på dagis och sen en promm för mig och Lillbusen.
Hem lek och han sover lunch två timmar minst och under tiden jobbar jag.
Hämtar Theodor vid 15 sen utelek innan middagsfixet. Sen går kvällen i ett tills barnen somnat. Och då tar jobb och to dos över. 22 är det sängen. Så ser det ut. Inte konstigt att dagarna går fort.

Liten långhårig kille. Vilken dag som helst ska saxen fram 😃

Till sommaren

Kommer Vi att tillbringa två veckor här - Längtar!

Hemma igen

Hade lite hemlängtan och det va mysigt att få träffa Alla Mina Grabbar. De två minsta skrattade ikapp hela vägen hem.
Borta bra men hemma bäst!

Söndag - hemåt

Tåget avgick i tid kl 10.35 och vi landade hemma i Sundsvallet sju timmar senare tom några minuter före utsatt tid.
Tack Fina Flickorna för dessa härliga dagar Tillsammans ❤

Lördag

Lite trötta på förmiddagen men efter en burgare kom man igång lite. Shopping, en glass i solen och slappa. Sen lite softning på hotellrummet innan det blev vin och middag med Girlsen.

Fredag i Götet

Fredag med shopping, sushilunch (min första) en öl på bar, fix, vin, middag på Turkisk restaurang och sen däääns och drinkar. Jo men tackar vilken heldag! Toppen!

Mot Göteborg med Tjejerna

Tåget mot Göteborg. Vi blev lite försenade kom fram i ett regnigt Göteborg. Middag och incheckning på hotellet. Ett glas vin och sen sova.

https://cdn3.cdnme.se/271181/7-3/pic_5190b7b39606ee5f239aa998.jpg" class="image">

Swisch

Dagarna springer iväg. Har hunnit så mycket. Jobbet i måndags med massor både det gamla vanliga och en tur i stan för att kolla på lokaler för kommande eventet.
Jobb hemma varvat med barn tisdag och så börja planera / packa / tvätta inför tjejtrippen till Göteborg.
Haft en huvudvärk som hängt med sen i måndags. Sovit som en stock inatt. Vaknade imorse i tron om att Thilo inte vaknat en endaste gång inatt. Jag tänkte Yes nu händer det. Men icke, det va bara jag som sovit hårt.
Ikväll blir det grill och packa färdigt lilla väskan. Imorgon drar vi!

Fotbollspremiären

Theodor laddade hela dagen för första fotbollsträningen.
Lek och fotboll i ett. Roligt! Avslutade timmen med match. Efter en stund börjat Theodor stortjuta. Jag tar han av planen och pratar med han. Han är ledsen för att de andra barnen bara tar bollen av han. Och dessutom känner han dom inte. Lite pepp av Mamman sen är han på't igen.

Nyfrissad Storebror

Sommarfrillan är fixad. Fiina Theodor ❤

Utelek

Pojkarna har lekt och vi har hunnit städa de två altanerna. Utemöbler fram, torkat putsat och fejjat. Dock inget särskilt mysväder på eftermiddagen.

Ikväll ska jag försöka hålla mig vaken i soffan. Väldigt olikt mig att somna, snarkade före kl 22. Ja är man slut så är man.

God Morgon Lördag

Möttes av dom här två små gladfisarna imorse. Ja ibland är dom jäkligt söta 😃

1:a Maj

Trötta barn, jobbat, träffat farmor o farfar, fixat i trädgården lite, bestämt att vi INTE skulle ta fram studsmattan idag, även fast ALLA grannar gjort det = dummaste föräldrarna ever...
Tony hittade grannens barn sovandes på gatan nyss. Ja inte bara här barnen är trötta... 😃
Pojkarna somnat tidigt och jag borde göra detsamma. Imorgon jobbdag på kontoret tjohooo!

Sista april vid brasan

Middag och sen promm till brasan. Theodor tog cykeln. Boysen va väldigt trötta så strax innan 20 då brasan skulle tändas ville Theodor hem, så det fick bli så. Mysig stund i alla fall. Träffade på många kändisar.

Glada barn, en fick mysa i vagnen och den andra fick en påse i fiskdammen, lycka 😃