Slapp Teve kväll

Vilken jobb vecka det har varit. Och den är inte ens nära slut ännu.
Känner mig ungefär som vädret. Grå, mulen och jäkligt tråkig.

Imorse när jag vaknade fick jag för mig att det va fredag idag. Förstå vilken besvikelse när jag insåg hur det egentligen var. Kunde ju inte annat än bli väldigt tovig. Japp, trots åldern för 29 åring infann sig. Så satans patetisk jag är.

Hade iaf en mycket bra kväll igår. Vilade. Åt lite god mat. Bosatte mig i bastun en stund. Tog en lång dusch och hårinpackning. Smorde in mig med alla krämer jag hittade. Klättrade in i myskläder och kröp upp i soffan med lite grönsaker och dip.
Ryggläge och kollade teve. Ja jag tittade på ettans: Barnmorskorna. Jösses! Första kommentaren efter programmets slut:
- T, fattar du? Vi kan ju aldrig skaffa barn.
Vi hade ju en rätt så lång diskussion om ämnet i fredags. Så visst, Söta E försöker förklara vissa saker för mig. Och jag kan väl förstå en del. Men efter igår - hjälp! Förstår inte alls hur det här går till. Kvinnor utsätter sig för detta, men what?
Hallå...
Ett - det sker på ett sjukhus (avskyr)
Två - det är en massa läskiga slangar, nålar o konstigt skit dom stoppar i armen, handen OCH här o där.
Tre - det gör ont ont ont. Och igår lärde jag mig att ont är bra??
Fyra - Det kan gå sönder - o aj aj aj..

Behöver jag fortsätta..

Nä det får nog bli en hund.

Om det inte inträffar nåt med mig. För vem vet vad som händer om en si så där 8 veckor..


Ha en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Evis

Lovar att ta hand om dig när du kommer in med tjocka magen :-) Det är inte så farligt som det ser ut. Det är absolut nåt man måste testa på, jag tror att man inte kommer att ångra sig..!!

2008-04-05 @ 19:49:36
URL: http://pannisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0