Halt i backen




Bild lånad från www.st.nu


I Österroet händer det grejjer idag. Två bussar har spårat ur i halkan. Kanske för att de körde så in helsike för fort i backen, som de brukar och så lite halka på det. Ja hoppas ingen kom tillskada i alla fall OCH att de kanske lärt sig att det är en 30 sträcka i den här backen. Sällan de kör den hastigheten trots att det ligger massor med villor och ett dagis nära.
Ja så fick jag säga det jag länge velat säga angående busstrafiken och dess chaufförer. Kanske i fel sammanhang, vad vet jag...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja hoppas dom förstår att dom ska ta det lugnare nu! Herrgud det kryllar ju av barnfamiljer i området och precis som du skrev ligger det tom ett dagis alldeles bredvid vägen ju. Att dom ska ha så svårt att förstå!



Grattis på namnsdagen förresten! :)



Kram!

2009-12-09 @ 13:45:34
URL: http://jessiegumman.blogg.se/
Postat av: Eva

Helt rätt Anna! Hoppas dom tar det lilla lugna nu..grattis på namnsdagen!! Kram i massor!

2009-12-09 @ 17:25:53
Postat av: Elliots mamma

Jäklar, jag bor på fel sida om Coop! Här har det ju inte hänt ett skit idag.. Ja inget lika nämnvärt som hos er iallafall.

Självklart blir det en fika och en kyrkis innan jobbet nalkas! (Det borde ju en tidsoptimist som jag till och med greja! ;-))

Grattis på namnsdagen!

2009-12-09 @ 22:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0