Förkylning på G, eller..


Usch jag känner mig inte alls på hugget. Det började redan på söndag kväll. Lite ont i halsen och kroppen. Igår var det likadant, alltså inte sämre och det är bra. Idag känner jag mig ungefär samma, men trött i kroppen och knoppen, tungt liksom. Esbirotoxar mig för jag känner inte alls för att bli förkyld nu. Vi har de senaste åren lyckats pricka in dunder förkylning över Jul och Nyår, känns som vi gjort det och i år är det dags för en hel frisk Jul. Ja vi får hoppas i alla fall!
Theodor har varit väldigt gnällig och klängig två dagar, och jag orkar inte riktigt med.
Tur att Tony kom hem lite tidigare idag och Vi åkte till Min Morfar för att önska Han en God Jul. Hade med Massor med fika, det gillade han :-) Och små burkar med julgodis, mums!

Ikväll ska vi göra lite mera knäck och sen är det bara soffan. Vila och bli piggelin, hoppas Vi på!

Kram från Österroet!


Kommentarer
Postat av: Eva

Å pigga på dig gumms..ett trick är att smöra en hårdbröd macka, pressa ngr vitlökar o sedan ÄTA..kan garantera att bacillerna försvinner..man svettas en aning o luktar inte så gott ngr timmar..håller tummen för dig! Tack förresten för det FINA julkortet..hänger så fint i köket! God jul! Kramar!

2009-12-22 @ 20:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0