Vår Dag


Idag har det inte blivit så mycket mer än morgon teve.
Vi vaknade 06.30. Prinsen käkade och sen åt vi frulle. Tony knoppade en timme till medans jag smurfade i soffan.
Har plockat, grejjat och tvättat.
Theodor vaknade vid 10 igen, matning och sen fick han ta ett dopp i baljan. Det börjar bli ganska så roligt att bada. Varmt och skönt och man kan ju sprattla massa så vi har vatten i hela tvättstugan - Kul!
Sen försökte jag tränga in den Lilla Killen i alldeles för små kläder - Japp nu är stl 50 på bodysar för litet.

                             


Bilder på Våran Badpojke och de fina presenterna vi fick av mina arbetskompisar igår. Nalle Puh kläder till max. Och kolla den lilla badrocken som har fått en egen krok vid våra handdukar.

Dagen har varit väldigt grå och jag har frusit hela dagen.
Tony har grejat lite i vårat gästrum.
Och jag har mest lallat lite. Småplockat och donat, varvat med lite smurfning. Kan väl inte påstå att jag har någon vidare fart. Vid 15 tiden tog vi en sväng med vagnen. Prinsen somnade - igen :-) En riktig sjusovardag för hans del. Får väl se hur sugen han är på att sova för natten sen.

Stora T är på hockey. Jag och Lill T har hängt i soffan och läst Allt Om Resor - Trevlig läsning! Lite Thailand special dessutom, tackar tackar!
Ska ta och  D r ö m m a  M i g  B o r  t  en stund nu!



♥ N a t t i  N a t t i  F r å n  O s s ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0