Andra DagisDagen



Kortet är från förra veckan då Theodor travade in på sitt rum, och jag hörde hur han stökade på och grejjade. Tilslut va jag ju tvungen o kolla vad han gjorde. Jo då hade han dukat upp en egen liten frukost där inne, bänkad och klar :-)

Andra dagen på dagis har också den gått finfint!
Tony va med första timmen. Sen åkte han för att "få lite gjort" här hemma. Vi trodde ju vi skule lämna Theodor lite mer på dagis och ha lite kortare dagar, så vi hade planeratin lite hemmafix. Bla åka på tippen med en massa skit som man samlar på sig. Så det har Tony grejjat med idag. Theodor vinkade Hej då till Pappan och sen var det inte mer med det. Skönt! Då han är inne i en kraftig Pappa period!
Det leks hela dagarna från början till slut. Blir lite mindre mat än vanligt. Theodor har liksom inte riktigt tid... Och lite mindre sova än vanligt. Men det är väl inte så konstigt, det ger sig.
Så det har varit en övertrött kille ikväl, som har haft svårt att komma till ro. Han har legat i sängen och pratat i TVÅ timmar nu. Hur nöjd och glad som helst såklart. Men jag tycker att tröttheten borde ta över.

Imorgon är det sista dagis dagen denna veckan. tror vi testar att lämna Pruppen en stund själv med Fröken och barn imorgon. Sen efter dagis är det BVC koll. Uppföljning på vikten och huvudmått som tappat kurvan lite grann. Ja det är väl bra med ordentliga uppföljningar. Jag hoppas det ser bra ut.

Är ganska slut både jag och Stora T efter dagis dagar. Nu ikväll har jag jobbat på en del. Känns som hjärnan behöver vila lite nu. Blir dusch och säng snart...

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0