Helgen


Theodor tillbringade lördag till söndag hos Farmorn och Farfarn.
Jag tror det va välbehövligt för oss alla efter alla baciller och mycket vila fram och tillbaka. Så han har fått härja lös i helgen och haft det hur bra som helst!
Mannen fixade lite där hemma, medans jag gjorde typ så lite som möjligt. Vi åt en lång middag på tu man hand och satt lääänge och bara pratade och njöt av lugnet och känslan att bara kunna sitta. Sedan körde vi ett filmmaraton och kom i säng "sent" för att vara i vårat hus. Förvänad över att jag hängde med så långe, då jag vaknade kl 04 på lördag morgon.

Vi har hunnit med massa annat också.
Välja tapeter till hallen, små inköp till Theodor och Bosse och massa annat smått och gott till hemmet. Skönt att spankulera runt i sin egna lilla takt. Nu går jag ju varken långt eller länge. Så jag är rätt nöjd efter nån timme, Mannen klagar inte :-)

Theodor kom hem igår em och jag tror Vi var 3 st som hade längtat väldigt mycket efter varandra. Han Kramade och Pussade på Mig om och om igen, och riktigt Myste in sig och mmmm:ade. Underbara Pruppe ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0