En sån vecka

Kombinationen sjuka barn och mycket jobb sliter. Den här veckan har varit helt crazy.
Onsdag va båda barnen friska och fick gå på dagis. Jag hade fullt upp med ITarena jobb. Snabb middag, Tony gick på föräldramöte och jag nattade pojkarna. När mannen kom hem var det bara att åka in mot stan, bygga ITarena. Landade hemma i sängen efter tolv. Hade lite svårt att somna och Thilo hade en stöknatt. 5 ringde klockan och en timme senare va jag påväg in mot stan igen. Jobb hela dagen lång, dagen flöt på otroligt bra. Kl 18 pustade jag ut och sen var det dags för middag och lite Partaj. Tröttheten dök upp och jag åkte faktiskt hem i rätt bra tid. Somnade vid tolv, riktigt glad och så nöjd med allt jobba som jag / vi lagt ner på detta! Det har varit roligt och väldigt givande. Visst har det kännts lite för mycket emellanåt men nu är det över för den här gången och kanske har jag mer kött på benen till nästa år!
Vaknade tidigt imorse med hög feber, det är dumt att slappna av riktigt. Så nu är det Ipren för hela slanten och soffan resten av helgen.
Sen ska jag ta tag i livet igen, det är mycket som har fått stått åt sidan på slutet. Ska börja med att hämta hem boysen lite tidigare och Krama på dom ordentligt!
 
Önskar Er en Fin Helg!
 
Finaste Badpojkarna - Kreta Aug 2013
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra jobbat Anna! Du är bäst <3

2013-10-25 @ 18:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0