Kan jag få gnälla lite

Hemma med Thilo på torsdagen. Glad feberfri liten kille höll låda hela dagen. 
Fredag lämnade vi båda pojkarna på dagis och styrde mot jobbet. Så skönt! Att Thilo dessutom studsade in vinkade och Kramades med fröken gjorde det hela ännu bättre. Det höll i sig till kl 11. Då ringde dom om Theodor som fått feber. Jag hade hunnit med mitt viktiga möte så det va bara att styra hemåt. Efter en timme hemma va Theodor brännhet, fick i han medicin och sen somnade han, goprupp! Febern ville inte riktigt ge sig så på kvällskvisten blev det en kräka. Sen har hela familjen sovit som bara den inatt. 
Febrigt även idag och jag har en huvudvärk som vägrar ge sig. Less på baciller. Som tur är det helg ledigt och vila! Det är det vi gör idag!

Hängig kille!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0