Och så var det dags för VAB

Det va otroligt länge sen men så kom det. Nästan en hel vecka på hemmaplan. Svinkoppor. Men glad och pigg kille. Så kom inte efter så mycket i vardagen ändå. Helgens planer med vänner fick avbokas. Sen tillbaka på förskolan på måndagen. Och efter att ha förhört mig lite är jag tveksam till att det va svinkoppor faktiskt. Liten är känslig så känns som det va nåt annat. Tog oss igenom en vecka med förskola skola och jobb. Fredagen kraschade jag tidigt i säng.
Lördagen tillbringades med J och alla barnen på stan. Medans Pappan fick lite gjort på hemmaplan.
Idag måndag är jag och liten hemma igen. Lite feber igår och hostig. Bara tre arbetsdagar denna veckan. Sen ledigt!! Så det blur långa kvällar så allt hinns med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0